[MBLAQ] G.O. & Mir releases 'Wild'


Romanization Lyrics

gu nyol ta ra d anil nam ja
su do ob shi man nul ko ra go
chin gu du ri mal he
ha ji man nan to
u sum ba ke an na
wa jong mal
gu ron ni ka
gu gon sang gwa nob so
ra go chin gu
du re gi mal he
mo le na rul cho da bo ja na
gu go lo chung bu nan gol

ja~o nul do yok shi na
hwa kun han ya bam i ya
no mu dop ja na
sal sa le nu nim dul
mam i ran
al da ga do mo rul u ri
i pun i dul ma u mul
bul te wo jul wang ja nim
o nul yo gi tot da

go gi hat pen chu go lo
nul shi gan o tok he dwe
i pu jang ha ge hwa jang ka ji
shin gyong sot ne
o he ha ji ma o pa
i sang han sa ram a nya
pi gon ha myon mal he
yo gi o pa pal be ge

ne ga u so ju myon
no do u sot go um~
ne ga chum chul te myon
no do chu mul chwo yes~
na rul bo so nal sun ob so
na do nol bo so na gin shi ro
a mu do mo ru ge
tu go un i ba mul oh..

ha ha.. hey


jong mal to jil got ga tun ni
pal ga lipstick ku bu to
o nul ta ra ban jak go ri nun
pi bu na rul jong mal
nun bu shi ge he
mwo ra he do ta ra gal su om nun
no ye gak son mi ka ji
ha na ha na pa jil ke ob so
na rul mi chi ge ha ne

we gu rok he dul bong jo i so
ne yop sung nyo bun ke
myong pum bek
gu du gu ron go da
mul go pum u ro
man du nun ne yo ja
hu gwan ge chim i na
jom da ko kwe na mong chong
he bo yo
tam ne ji dul ma ro na nun
no nim dul gwa sa i ju
bu to ga da lo
jun gyo han ba un su ga da lo
mot ma lyo
yo ja dul su gun de nun so ri e
gu jo kot bang gwi na
ki nun ne
ga te ron no mu mi wo

ne ga u so ju myon
no do u sot go um~
ne ga chum chul te myon
no do chu mul chwo yes~
na rul bo so nal sun ob so
na do nol bo so na gin shi ro
a mu do mo ru ge
tu go un i ba mul oh..

ba ra bwa ba ra bwa
gu nyang
mong ha ni mong ha ni
it's so beautiful beautiful
gu nyang wa ju gil ba re

ba ra bwa ba ra bwa
gu nyang
mong ha ni mong ha ni
it's so beautiful beautiful
gu nyang wa ju myon
an dwe gen ni

ah..

English Translation

My friends tell me that there are probably tons of guys chasing after her
But again, I just laugh, for real
So what? I don’t care, I tell my friends
She is secretly staring at me and that’s all I need
Now, today is as expected, a hot night
It’s too hot, be gentle – nuna’s hearts are hard to figure out
My pretty girls, your prince who will burn your hearts has arrived here
Hey you, hot pants girl, are you free today?
You put a lot of time in your pretty makeup, huh?
Don’t misunderstand, oppa is not a bad person
Tell me if you’re tired, here is oppa’s arm for your pillow

* If I smile, you smile too
If I dance, you dance too
You can’t escape me and I don’t want to escape from you
Without anyone knowing, on this hot night
It feels like I will explode – from your red lipstick
To your shining skin, it really makes my eyes dazzle
No matter what anyone says, no one can follow your shapely legs
You don’t have a single flaw, you drive me crazy
Why do you look so dumbfounded, I asked the lady next to me
Your designer bags and shoes? My girlfriend’s halo makes them look like bubbles
Wipe off your drool, you look quite stupid
Don’t covet after me, starting from my size, I’m different from your special someones
The important bounce is different, I can’t be stopped
Sometimes I hate myself for snorting when I hear the girls talk about me

* Repeat

I look at her, look at her, just blankly, blankly
It’s so beautiful beautiful
I really hope you will just come to me
I look at her, look at her, just blankly, blankly
It’s so beautiful beautiful
Can’t you just come to me?


0 Response to [MBLAQ] G.O. & Mir releases 'Wild'

Post a Comment